Dag 18: San Francisco (III)

4 juni 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Een relatie is geven en nemen.. Wouter wou San Francisco met de fiets verkennen, maar als je weet dat San Francisco op 43 heuvels gebouwd werd, zag Dorien dat natuurlijk niet zitten. Het zijn dus elektrische fietsen geworden!

Zo een elektrische fiets is wat wennen in het begin, alsof je met superkrachten trapt! Maar zo was de Golden Gate Bridge overrijden, wel een eitje en hebben we extra kunnen genieten van het uitzicht. Daarna hebben we de mooiste plekjes van de Scenic Drive van gisteren opnieuw gedaan: Legion of Honor Museum (met één van de elf afgietsels van De Denker van Rodin), de strandjes en ook enkele nieuwe ontdekt: the Painted Ladies en Lombard - street (meest bochtende straatje ter wereld - zie foto). Om Lombard - Street te bereiken, moesten we zo steil omhoog fietsen dat de fiets het niet zag zitten. We hebben moeten afstappen en duwen!

Na het fietsen was het tijd voor een pintje / cocktailtje in Hard Rock Café (ja daar komen we graag) en tijd om nog eens een winkeltje te doen: Victoria Secret!

Nu staan de valliezen alweer klaar om morgenvroeg uit te checken en richting Pismo Beach te rijden, onze voorlaatste stop!

Dikke zoen,

Wouter & Dorien

1. Moeke:
    5 juni 2017
    Onwaarschijnlijk fijn... Goed idee om dit per fiets te doen! Heel avontuurlijk! Dikke poenen.