Dag 17: San Fransisco (II)

3 juni 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Dag allemaal,

Deze ochtend was er eentje zonder wekker! #duimomhoog

We zijn aan de 49 Mile Scenic Drive begonnen met de auto. De Scenic Drive brengt je via bordjes langs de kant van de weg, naar alle bezienswaardigheden in San Francisco. Spijtig genoeg zijn ze af en toe een bordje vergeten, waardoor het bijna een 94 Mile Drive is geworden :'-) Maar goed, door het ritje kunnen we ons al een veel beter beeld vormen van San Francisco. Ook het openbaar vervoer nemen ging vandaag een stuk vlotter: vandaag niet de Cable Car of de bus, maar de tram.

We hebben vandaag de Golden Gate Bridge gezien, en ook Fort Point. Een Fort uit de 19de eeuw, speciaal gemaakt om al dat goud van indertijd te beschermen. De lunch was een hotdog in Golden Gate Park, zoals echte locals!

's Avonds zijn we dan weer richting Pier 39 gegaan, waar we natuurlijk een heel lekker visje gegeten hebben. De pier is supergezellig, met veel toeristen, zangers, kunstenaars, goochelshows, ... Maar de zeeleeuwen blijven de show stelen!

Net de tweede keer een machine was laten draaien, zo kunnen we weer verder voor de laatste dagen.

Veel liefs,
Wouter & Dorien
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wouter & Dorien:
    4 juni 2017
    PS. Nieuwe foto's staan onder het album San Fransisco, wat we gisteren aangemaakt hebben!
  2. Luc & Karina:
    4 juni 2017
    Een heel toffe stad, mooie miniatuurbootjes, voor mij ook zo'n hot-dog!!
  3. Moeke:
    Very nice! Xxx