Dag 20: Marina Del Rey (Los Angeles)

6 juni 2017 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Hallo daar!

Met een beetje spijt zijn we deze ochtend vertrokken uit Pismo Beach. Het was er echt heel mooi!

Op weg naar Marina Del Rey zijn we door Malibu gereden en haar Golden Coast ( = de dure huis'jes' langs de kustlijn) en zijn we gestopt in Santa Monica, een pier met restaurantjes, winkeltjes en kermisattracties. Vergelijkbaar met Santa Cruz, maar dan nog populairder bij de Amerikanen.

Het hotel hier in Marina Del Rey is een van de mooiste hotels uit onze reis. Bij aankomst hebben we dan ook niet lang getwijfeld en zijn we aan het zwembad / jacuzzi gaan liggen met een cocktail in de hand. Het hotel ligt in het midden van de grootste jachthaven tter wereld. 's Avonds zijn we gaan eten in een restaurantje hier in de buurt en op de terugweg heeft een reiger Dorien laten verschieten door plots tussen de jachten op te duiken. Twee seconden later kruiste een wasbeer ons pad, die was ook op zoek naar eten! :-)

Daarnet hebben we nog even de spelregels van honkbal doorgenomen, want morgen gaan we naar een wedstrijd van de LA DODGERS kijken. Meteen ook onze laatste volledige dag hier :-(

Kus kus kus x
Wouter en Dorien