DAG 21: Los Angeles

7 juni 2017 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Hallo België!

Hier de mensen van het schoon leven weer!

Deze voormiddag zijn we vroeg vertrokken naar 'The Dodgers Stadium'. Klaar voor onze eerste baseball ervaring, en dat meteen in een van de grootste baseball stadions!
We waren vrij vroeg in het stadion en hadden dus nog tijd genoeg om eerst naar de fanshop te gaan en ons uit te dossen als echte LA Dodger fans.
De wedstrijd begon hier, net zoals bij het rodeo, met een brengen van het volkslied met staande ovatie.. blijft toch speciaal dit mee te maken.

Blijkt dus dat baseball een zeer toffe en ontspannende sport is om naar te kijken. En extra fijn was het natuurlijk dat de Dodgers met 2-1 gewonnen hebben van Washington!

Tijdens de wedstrijd is het weer omgeslaan van zeer betrokken en fris tot heet in volle zon.. na de wedstrijd zijn we dus aan het hotel in het zwembad gesprongen!

Nu zijn we onze valiezen aan het pakken.. want ja. Dit was helaas de laatste volledige dag van deze droomreis.. Morgen avond stappen we het vliegtuig terug op richting België. Maar het helpt wel dat we vele verhalen te vertellen hebben en dat het weer in België ook niet slecht is.

Morgen de laatste Blog vanop de luchthaven.
Slaapwell xx

1. Grauwels Marleen:
    8 juni 2017
    Dag Dorien en Wouter , we hebben jullie de hele tijd heel goed kunnen meevolgen. Een schitterend reis hebben jullie ( bijna ) achter de rug . Eentje om nooit meer te vergeten .
    Nog een veilige terugkeer en tot in ons kleine landje :-) Tante Marleen
  2. Moeke:
    8 juni 2017
    Hey Wouter en Dorien , moet fijne beleving zijn in zo'n stadium met zoveel volk!
    Dankjewel voor deze ferme Blog , zo hebben we jullie droomreis voor een stukje meegemaakt.
    Tot morgen in Düsseldorf. Veilige terugreis. Xxx
  3. Elien:
    8 juni 2017
    Jullie blog was echt een top idee, zalig om dit allemaal te lezen!