Dag 5: Sedona & Grand Canyon

22 mei 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Hi Belgium,

Vanmorgen waren we al vroeg uit de veren voor een lange trip. We reden van Scottsdale via Sedona naar de Grand Canyon. Op deze rit hebben we het landschap enkele keren drastisch zien veranderen: van dor en onbegroeid naar een landschap vol cactussen tot een landschap met mooie groene bossen.

In Sedona kwamen we de wereldberoemde rode rotsformaties tegen, waarvan we zeer mooie foto's van hebben kunnen maken. Ook zagen we voor het eerst in ons leven kolibries voor ons vliegen, fantastisch om te zien!

Na een lunch met een view zijn we verder gereden naar de Grand Canyon... Hier zijn geen woorden voor, dit moet je in je leven eens gezien hebben. We stonden op de rand van de canyon tijdens de zonsondergang wat zorgde voor een mooi kleurenpallet!

En toen ...

Toen is Wouter op zijn knie gaan zitten, met een ring in zijn hand. Op de vraag of ik met hem wou trouwen, heb ik natuurlijk JA geantwoord! We zijn supergelukkig! Na het kraken van een flesje champagne en het verwittigen van onze ouders, is het nu tijd om weg te dromen!

1. Sophie Adriaens:
    23 mei 2017
    Een dag om nooit te vergeten!
  2. Elien:
    Zalig!!!
  3. Annelies:
    23 mei 2017
    Wat een prachtig nieuws! Een super dikke proficiat aan jullie beiden! Dikke kus!
  4. Dorien L:
    Super!! Proficiat schatten!!
    xxx
  5. Daan:
    Supermooi! Proficiat!
  6. Moeke:
    23 mei 2017
    Mannekes toch...tranen van geluk...dikke xxx