Dag 7: Antelope Canyon en Monument Valley

24 mei 2017 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Dag 7 al! De dagen vliegen voorbij!

Om 9uur stonden we klaar met een andere groep toeristen om naar de Antelope Canyon gebracht te worden. De canyon was prachtig en de gids heeft ons getoond hoe we de mooiste foto's konden maken. Bij de foto's zie je dan ook - met een beetje verbeelding - het hart van de canyon en het profiel van een beer!

Daarna zijn we vertrokken richting Moab, een rit van 4,5 uur langs Monument Valley. Helaas hebben we er wat langer over gedaan door net iets te hard op de gps te vertrouwen, in plaats van de bordjes op de weg. Ook Monument Valley heeft ons ook enkele prachtige foto's opgeleverd. Op een gegeven moment veranderde het landschap in een kopie van Wouter zijn schermafbeelding op zijn gsm!

Uiteindelijk zijn we dan toch goed aangekomen in ons hotel in Moab. We blijven hier 2 nachten, dus morgen mag de auto aan de kant blijven staan.

Groetjes van ons twee!

1. Dorien L:
    25 mei 2017
    Ik zie die beer toch niet precies .. :p
    Amai Dorien voorzichtig daar op de weg e! :dxoxo
  2. Moeke:
    25 mei 2017
    Wat een prachtige natuurfenomenen! En ja..ik had onmiddellijk de beer gezien. Doe het nu maar een dagje kalmer aan na zo'n lange autorit. Deze reis zal voor altijd in jullie brains gegrift blijven! Xxx