Dag 16: San Fransisco

2 juni 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hojhoj

Deze ochtend waren we weer vroeg uit de veren. Na het uitchecken in het hotel zijn we Yosemite NP terug binnengereden richting Tuolumne Grove, de enige plaats ter wereld waar de Gigant Sequoia bomen te zien zijn! Na een wandeling van een uurtje kwamen we deze enorme bomen van meer dan 2000 jaar oud tegen. Ze zijn zelfs zo groot dat ze bijna niet op foto vast te leggen zijn.

Na de wandeling zijn we vertrokken naar San Fransisco, een tripje van 4uur. Na het oversteken van de San Fransisco Bay bridge en het zien van de golden gate bridge en Guantanamo bay kwamen we aan in het hotel. Hier gaan we 3 dagen verblijven, zalig eens uit te kunnen rusten en niet meteen terug in te moeten pakken.

Al snel zijn we terug vertrokken uit het hotel en hebben we de typische Cable Car tram genomen richting Fisherman's Wharf. Op pier 39 hebben we lekker gegeten in het hard rock café en hebben we een bezoekje gebracht aan de zeeleeuwen die daar lekker lui op pontonnetjes liggen.

Nu oogjes dicht en morgen een nieuwe dag San Fransisco!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Moeke:
    3 juni 2017
    San Francisco....en vake begint te vertellen... Herinneringen...Zo weet ik ook wat jullie daar nu zien...Hard Rock Café...vergeet je geen T-Shirt te kopen hè!
    Geniet van 3 autovrije dagen.
    Xxx